Kategorie produktów
![Osprzęt kablowy Osprzęt kablowy](/galeria/small/1457953460_brak_nazwy.png)
![Dławiki torowe i linki dławikowe Dławiki torowe i linki dławikowe](/galeria/small/1457953282_dlawik_torowy_typ_ZLB_ILA.png)
![Elektromagnesy torowe Elektromagnesy torowe](/galeria/small/1457953290_elektromagnes-SHP_ELT.png)
![Napędy zwrotnicowe Napędy zwrotnicowe](/galeria/small/1457953454_naped_zwrotnicowy_z_kontrola_iglic.png)
![Wykolejnice, wskaźniki i podstawy pod sygnalizatory Wykolejnice, wskaźniki i podstawy pod sygnalizatory](/galeria/small/1457953472_wykolejnica_typ_WKN.png)
![Mechaniczne sprzężenia zamknięć nastawczych Mechaniczne sprzężenia zamknięć nastawczych](/galeria/small/1457953298_rygiel_mechaniczny_ZMR.png)
![Zamki kluczowe Zamki kluczowe](/galeria/small/1457953991_zamek_ryglowy_typ_EEZ.png)
![Samoczynna Sygnalizacja Przejazdowa Xsafe Samoczynna Sygnalizacja Przejazdowa Xsafe](/galeria/small/1594885717_ssp-kolster-min-kategoria.png)
![Osprzęt kablowy Osprzęt kablowy](/galeria/normal/1457791553_osprzet-kablowy-cien.png)
Osprzęt kablowy
Elementy osprzętu kablowego służą do rozdziału kabli głównych w celu połączenia ich z przewodami doprowadzającymi energię elektryczną bądź prądy sygnałowe do docelowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym (napędy, sygnalizatory itp.). W zależności od przeznaczenia są to garnki kablowe, skrzynki kablowe, skrzynki ochronne.
![Dławiki torowe i linki dławikowe Dławiki torowe i linki dławikowe](/galeria/normal/1457791577_dlawik-torowy-cien.png)
Dławiki torowe i linki dławikowe
Dławik torowy służy do przekazywania powrotnego stałego prądu trakcyjnego przez torowy odcinek izolowany. Ma postać transformatora z wbudowanym obwodem rezonansowym pozwalający na niezakłócony przepływ prądu zmiennego sygnałowego. Instalowany przy torach, połączony z szynami linkami dławikowymi.
![Elektromagnesy torowe Elektromagnesy torowe](/galeria/normal/1457791593_elektromagnes-cien.png)
Elektromagnesy torowe
Jest elementem jednopunktowego systemu samoczynnego hamowania pociągów. Mocowany do szyny współpracuje z elektromagnesem zamocowanym na pojeździe.
![Napędy zwrotnicowe Napędy zwrotnicowe](/galeria/normal/1457791613_naped-zwrotnicowy---cien.png)
Napędy zwrotnicowe
Napęd zwrotnicowy JEA-29 służy do przestawiania zwrotnic i wykolejnic w żądane położenie. Napęd zwrotnicowy o stosunkowo prostej i niezawodnej konstrukcji, zapewniający pełną kontrolę położenia zwrotnicy.
![Umocowania napędów Umocowania napędów](/galeria/normal/1457791629_umocowanie-cien.png)
Umocowania napędów
Służą do instalowania napędów zwrotnicowych przy rozjeździe, zapewniając stabilne położenie napędu i pewność połączenia jego suwaków z elementami rozjazdu. Na umocowanie składa się podstawa napędu (łoże) i pręty łączące (nastawcze, kontrolne). Produkowane są w wielu odmianach przystosowanych do wszystkich typów rozjazdów oraz do wszystkich typów obecnie stosowanych napędów zwrotnicowych produkcji Kolster, Bombardier, Siemens i Thales.
![Wykolejnice, wskaźniki i podstawy pod sygnalizatory Wykolejnice, wskaźniki i podstawy pod sygnalizatory](/galeria/normal/1457791678_wykolejnica-cien.png)
Wykolejnice, wskaźniki i podstawy pod sygnalizatory
Wykolejnice służą do zatrzymania bądź wykolejenia taboru w celu unie-możliwienia wyjazdu poza strefę dozwoloną. Mocowane bezpośrednio do szyny. Mogą być instalowane przy wszystkich rodzajach podkładów, również betonowych.
![Mechaniczne sprzężenia zamknięć nastawczych Mechaniczne sprzężenia zamknięć nastawczych](/galeria/normal/1457792178_mechaniczne-sprzezenie-zamkniec-cien.png)
Mechaniczne sprzężenia zamknięć nastawczych
Mechaniczne sprzężenia zamknięć nastawczych wykorzystują pojedynczy napęd zwrotnicowy do przestawiania zwrotnic z kilkoma zamknięciami nastawczymi.
![Zamki kluczowe Zamki kluczowe](/galeria/normal/1457791713_zamek-cien.png)
Zamki kluczowe
Zamki kluczowe przeznaczone są do zamykania w określonych położe-niach urządzeń istotnych dla sterowania ruchem kolejowym (zwrotnic, wykolejnic, urządzeń nastawczych) w celu uzyskania stałych wzajemnych uzależnień tych urządzeń warunkujących bezpieczeństwo ruchu lub tylko czasowego zabezpieczenia tych urządzeń np. w przypadku awarii.
![Samoczynna Sygnalizacja Przejazdowa Xsafe Samoczynna Sygnalizacja Przejazdowa Xsafe](/galeria/normal/1594883803_SSP-Kolster-16-07-2020.png)
Samoczynna Sygnalizacja Przejazdowa Xsafe
Samoczynna sygnalizacja przejazdowa Xsafe przeznaczona jest do zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych kategorii B, C, F oraz przejść kategorii E. W skład systemu wchodzą, w zależności od konfiguracji i kategorii przejazdu: aparatura sterująca, czujniki koła, sygnalizatory drogowe, napędy rogatkowe oraz sygnalizatory ToP.